Cvičení s vlastní vahou 2. část

24.01.2017

Minimalistický přístup - méně cviků. Důležité je soustředit se na precizní provedení techniky - a v tom nám může dobře pomoci zrcadlo.

Určit si reálné cíle: Chcete se dostat do kondičky, získat lepší postavu, zhubnout, získat svaly nebo se lépe hýbat. Začněte zlehka, postupně přidávejte.

Určit si dny a čas, kdy se cvičení budeme věnovat: Začněte dvakrát týdně. Třikrát týdně je ideální. Víc než čtyřikrát týdně necvičte. Jedna věc je cvičení, druhá nezbytná regenerace.

Délka cvičení: Lepší je, když je trénink kratší a intenzivní než dlouhý a roztahaný. Měli byste se vejít do 45 minut, včetně rozcvičky. Cvičte krátce a intenzivně, rafinovaně, správně.

Zapisovat si tréninky: Díky cvičebnímu programu můžete sledovat své pokroky, dát tréninku pevně danou strukturu a smysl a zároveň se motivovat.

Přiměřenost: Nikdy nezacházejte do úplných extrémů.

Více ZDE
Zdroj: bezvabeh.cz

Foto zdroj: http://powerblog.sk/kliky/